مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-19سياسي

مطالباتی از جنس سفر دولت/ از گازرسانی به سردترین روستاها تا رفع مشکل اینترنت


مردم شهرستان تفرش در آستانه سفر رییس جمهور به استان مرکزی مطالبات و خواسته های خود را از دولت بیان کردند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ در آستانه سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی، مردم و مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان مطالبات، خواسته ها و مطالبات خود را از هیات دولت مطرح و خواستار رسیدگی دولت سیزدهم به این مطالبات شدند.

 تفرش کم ترین سرانه پارک استان مرکزی را دارد یکی از شهروندان تفرشی در خصوص خواسته خود از هیات دولت بیان کرد: شهرستان تفرش به عنوان یکی از خوش آب و هواترین شهرستان استان مرکزی، کم ترین سرانه پارک را دارد، این در حالی است که گردشگران بسیاری از این شهر بازدید می کند.

ذوالفقاری افزود: مردم از دولت انتظار دارند شهر نخبه پرور تفرش را در این سفر به صورت ویژه ببیند و برای ایجاد امکانات تفریحی در این شهر اعتبارات مناسبی را لحاظ کنند.

 سهم شهرستان از اعتبارات استانی و ملی به درستی دیده شود  یکی دیگر از شهروندان تفرشی با بیان اینکه این شهرستان محل پرورش پرفسور حسابی ها است، بیان می کند: قدمت شهرستان تفرش از نظر جایگاه تاریخی دومین شهرستان استان مرکزی است، اما در توزیع اعتبارات استانی و ملی آن طور که باید جایگاه تفرش مد نظر قرار نمی گیرد که شهروندان تفرشی انتظار دارند سهم شهرستان از اعتبارات استانی و ملی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالباتی از جنس سفر دولت/ از گازرسانی به سردترین روستاها تا رفع مشکل اینترنت

مطالباتی از جنس سفر دولت/ از گازرسانی به سردترین روستاها تا رفع مشکل اینترنت