مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 14:122022-07-19سياسي

پشت پرده ارتباط تاج زاده با عنصر سازمان سیا چیست؟


یک کارشناس مسائل سیاسی به بررسی پشت پرده ارتباط تاج زاده با یکی از عناصر سازمان سیا پرداخت و گفت: معتقدم که مقامات قضایی باید مجدانه به جرائم آقای تاج زاده رسیدگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس،  مصطفی تاجزاده از محکومان امنیتی فتنه 88 به اتهام اجتماع و تبانی جهت اقدام علیه امنیت کشور بازداشت شد و جریان اصلاحات بر خلاف ادعای خود مبنی بر اینکه با شیوه های براندازانه زاویه دارد به حمایت از تاجزاده پرداخت.

تاجزاده در اظهار نظرهای خود انتقادات تندی به قانون اساسی، جایگاه ولایت فقیه، انتخابات، سیاست خارجی و رابطه با آمریکا مطرح می کرد و  حمایت همه جانبه جبهه اصلاحات ایران از وی نشان می دهد که این جبهه در عمل نتوانسته با رادیکالیسم مرزبندی کند.

بهزاد نبوی، رییس جبهه اصلاحات ایران در یک موضع گیری که کانال رسمی این جبهه منتشر کرد، نسبت به بازداشت تاج زاده واکنش نشان داد.

نبوی دیروز در اظهارات خود با ناصحیح و نابخردانه خواندن بازداشت تاج زاده تصریح کرد: دستگیری برادر عزیزم، سیدمصطفی تاج زاده، یار سال های طولانی انقلاب و اصلاح جویی را اقدامی ناصحیح و نابخردانه در جهت تضعیف جریان منتقد مصلح و مخالف براندازی و آشوب و خشونت می دانم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده ارتباط تاج زاده با عنصر سازمان سیا چیست؟

پشت پرده ارتباط تاج زاده با عنصر سازمان سیا چیست؟