مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-19اقتصادي

مطالبات شهرداری منطقه 3 تهران از نهادهای دولتی و خصوصی


شهردار منطقه 3 تهران با اشاره به مطالبات قابل توجه شهرداری منطقه 3 از نهادهای دولتی و خصوصی گفت: تا پایان سال این مطالبات از نهادهای دولتی و خصوصی تعیین تکلیف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حمید جوانی شهردار منطقه 3 تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: پیشرفت فیزیکی هتل دیدار 22 درصد است و از شش ماهه دوم سال 1400 این طرح و پروژه مجددا آغاز شده و با توان 80 درصد ظرفیت فیزیکی کارگاه، طرح در حال اجراست.

وی با بیان اینکه از 36 میلیارد تومان چک برگشتی 24 میلیارد تومان تنها به یک ملک مرتبط است، یادآور شد: اقدامات قانونی برای رفع این مسئله انجام شده و امیدواریم هرچه سریع تر به نتیجه برسد.

شهردار منطقه 3 تهران با بیان اینکه مطالبات شهرداری تهران از دستگاه ها مشخص شده است، تصریح کرد: عدد مطالبات شهرداری منطقه سه از ارگان ها قابل توجه است و تا پایان سال این مطالبات از نهادهای دولتی و خصوصی تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با اعلام اینکه آخرین گزارشات پروژه نونهالان دقیق نیست، گفت: این پروژه دو سال قبل به پایان رسیده که آخرین گزارش به حسابرس ارائه خواهد شد تا گزارشات آینده دقیق تر ارائه شود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات شهرداری منطقه 3 تهران از نهادهای دولتی و خصوصی

مطالبات شهرداری منطقه 3 تهران از نهادهای دولتی و خصوصی