مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 12:522022-07-19سياسي

احیای 80 واحد تولیدی در همدان


استاندار همدان با بیان اینکه پیگیری ها تا فعال کردن واحدهای نیمه فعال و راکد استان ادامه دارد از احیای بیش از 80 واحد تولیدی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در هجدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: راهبرد اصلی ما در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، بازگرداندن واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید است.

وی گفت: در بدو ورود به استان، با بررسی هایی که انجام شد، 200 واحد تولیدی در استان راکد و غیرفعال بودند، اما با پیگیری ها، بیش از 80 واحد به چرخه تولید بازگردانده شدند.

استاندار همدان اظهار کرد: تلاش و پیگیری ها، تا برگرداندن باقی واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید و فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه فعال ادامه دارد.

وی گفت: راهداری استان به مسیر جاده های برون شهری توجه جدی داشته باشد، برخی در مسیر جاده ها مشغول فروش اقلام و اجناس گوناگون هستند، این اقدام خطرناک و حادثه ساز است.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: واحدهای تولیدی که آلایندگی دارند ضمن همکاری های لازم با محیط زیست استان، باید در جهت نصب فیلتراسیون اقدام کنند.

  وی گفت: 9 میلیارد تومان از محل تسهیلات رونق تولید، 5 میلیارد به عنوان سرمایه در گردش و 4 میلیارد تومان ثابت، به 2 واحد تولیدی در استان پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 80 واحد تولیدی در همدان

احیای 80 واحد تولیدی در همدان