مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-19سياسي

توضیحات شهرداری همدان در خصوص خبر انهدام شبکه ارتشاء


معاونت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان در پی خبر انهدام شبکه ارتشا توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه انصارالحسین(ع)، طی اطلاعیه ای توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، معاونت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان در پی خبر انهدام شبکه ارتشا توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه انصارالحسین(ع)، اطلاعیه ای صادر کرد که متن اطلاعیه به شرح ذیل است: در خصوص خبر منتشر شده از سوی روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) منطقه همدان در تاریخ 1401/4/28 ناظر برموضوع انهدام شبکه گسترده ارتشاء در شهرداری همدان مطالب ذیل به منظور تنویر اذهان عمومی به حضور اعلام می شود.

1-  اقدام سازمان محترم اطلاعات سپاه پیرامون انهدام شبکه ارتشاء و دستگیری تعدادی از پرسنل شهرداری مربوط به سال قبل بوده که به دلیل روند قانونی و تعقیبات معموله منتج به نتیجه موضوع توسط آن سازمان در تاریخ 1401/4/28 انتشار یافته است.

2-  در پرونده مزبور 17 نفر احضار جهت بررسی قضایی صورت پذیرفته که منجر به دستگیری 4 نفر از کارشناسان و تعلیق آنان از کار شده است و 2 نفر دیگر نیز از دستگیر شدگان دلال بوده اند که روند قضایی در دست بررسی است و تا کنون هیچ گونه ابلاغی به شهرداری نشده است، ضمنا یادآور می شود در فهرست دستگیرشدگان نام هیچ یک از مدیران شهرداری وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شهرداری همدان در خصوص خبر انهدام شبکه ارتشاء

توضیحات شهرداری همدان در خصوص خبر انهدام شبکه ارتشاء