مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-19سياسي

طبخ و توزیع 7500 پرس غذا در روستاهای الموت غربی به مناسبت عید غدیر خم


روحانی مستقر در بخش الموت غربی با اشاره به بازسازی واقعه غدیر خم در رازمیان گفت: 7500 پرس غذا به مناسبت عید غدیر در روستاهای شاخص این بخش طبخ و توزیع شد.

- حجت الاسلام محمود داودی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین، به تشریح برنامه های اجرا شده به مناسبت عید غدیر پرداخت و با اشاره به بازسازی واقعه غدیر خم در شهر رازمیان مرکز بخش الموت غربی در فضایی به مساحت 12 هزار متر مربع و حضور بیش از 1500 نفر، اظهار کرد: علاوه بر بازسازی واقعه غدیر و نمایش وقایع حجه الوداع پیامبر اکرم(ص) با حضور 150 نفره گروه نمایش یکی از موسسات فرهنگی قزوین و معرفی امام علی(ع) به عنوان جانشین پیامبراسلام(ص) و امام مردم، مولوی خوانی، دف زنی،  موسیقی و.

اجرا شد و 1500 پرس غذا طبخ و بین مردم توزیع شد.

وی با اشاره به همکاری سپاه، کمیته امداد، پایگاه بسیج شهید سلیمانی، بخشداری، نیروی انتظامی و هلال احمر در برگزاری بازسازی واقعه غدیر در رازمیان افزود: بخش اندکی از هزینه ها توسط نهادها و ارگانها تامین و بخش اعظمی از هزینه ها خودجوش و با مشارکت و مساعدت مردم تامین و هزینه شد.

روحانی مستقر بخش الموت غربی استان قزوین ادامه داد:  زمانی که در بازسازی واقعه غدیر جمله پیامبر اکرم ص (مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ) بیان شد نورافشانی گسترده، زیبا و چشم نوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ و توزیع 7500 پرس غذا در روستاهای الموت غربی به مناسبت عید غدیر خم

طبخ و توزیع 7500 پرس غذا در روستاهای الموت غربی به مناسبت عید غدیر خم