مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-19اقتصادي

اجرای طرح اقتصادی شهرداری رفسنجان با 200 نفر اشتغالزایی


پروژه اقتصاد محور شهرداری رفسنجان با اعتبار 250 میلیارد تومان با مشارکت صندوق بازنشستگی شرکت مس و با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در حال راه اندازی و خرید تجهیزات و ماشین آلات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در روز معارفه اش از اجرای پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومانی خبر داد که موجب اشتغالزایی 200 نفر خواهد شد و با ایجاد این طرح اقتصادی درآمد پایدار سالانه 100 میلیارد تومانی حاصل می شود.

وی تأکید داشت؛ در حال حاضر درآمد شهرداری با احتساب تفکیک و تغییر کاربری 470 میلیارد تومان است که نیمی از آن صرف هزینه های جاری و حقوق کارکنان شهرداری می شود، اما به مردم قول داد که با ایجاد بنگاه های اقتصادی و بهره گیری از ظرفیت مس تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر درآمد شهرداری را به یک هزار میلیارد تومان خواهد رساند، اما طولی نکشید که در دیدار با استاندار کرمان از تحقق 300 میلیاردی بودجه در ابتدای سال و زودتر از موعد مقرر خبر داد و همین امر تحسین استاندار را برانگیخت.

درآمد پایدار کلیدواژه مهم شهردار رفسنجان از روز معارفه تاکنون بوده است.

اما درآمد پایدار در شهرداری چیست و چه نقشی در توسعه شهری ایفا خواهد کرد؟ توسعه پایدار شهرها منوط به وجود منابع درآمدی پایدار است، این در صورتی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اقتصادی شهرداری رفسنجان با 200 نفر اشتغالزایی

اجرای طرح اقتصادی شهرداری رفسنجان با 200 نفر اشتغالزایی