مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-19فرهنگي

برگزیدگان اولین «نوترانه» معرفی شدند + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برگزیدگان اولین دوره از مسابقه استعدادیابی نوترانه که با تمرکز بر موسیقی بومی و محلی ایران از شبکه شما روی آنتن رفت، - نفرات اول تا سوم اولین دوره مسابقه استعدادیابی نوترانه در حالی معرفی شدند که این سه هنرمند به اجرای مشترکی برای ایران پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برگزیدگان اولین دوره از مسابقه استعدادیابی نوترانه که با تمرکز بر موسیقی بومی و محلی ایران از شبکه شما روی آنتن رفت، همزمان با شب عید غدیر معرفی شدند.

محمود محمودی تهیه کننده نو ترانه در این زمینه بیان کرد: امیر محمد نصیری برگزیده اول، عبدالرحمان باطوری دومین منتخب و محمد شادی سومین برگزیده اولین دوره جشنواره نوترانه هستند.

وی در تشریح فرآیند انتخاب این هنرمندان گفت: حدود 1000 خواننده متقاضی برای برنامه داشتیم که از میان آن ها 140 نفر به راستی آزمایی دعوت شدند و در نهایت 40 خواننده وارد جشنواره شدند.

از این 40 نفر 8 نفر به نیمه نهایی رسیدند که چهار نفر با رای داور ها و چهار نفر با رای مخاطبان انتخاب شدند و مرحله نیمه نهایی با این 8 نفر برگزار شد و در شب عید غدیر 3 نفر اول معرفی شدند.

سه هنرمند برگزیده این رویداد اقدام به هم خوانی قطعه ای برای ایران کردند که شعر آن سروده حمیدرضا حسینی (دبیر جشنواره) بود و آهنگس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان اولین «نوترانه» معرفی شدند + فیلم

برگزیدگان اولین «نوترانه» معرفی شدند + فیلم