مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-19بين الملل

اعتراض مغربی ها به سفر عالی ترین مقام نظامی تل آویو به رباط


شمار زیادی از فعالان مدنی و حقوق بشری و شهروندان مغربی، با تجمع مقابل پارلمان این کشور، سفر رییس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی به رباط را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفر  آویو کوخاوی رییس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی به مغرب با اعتراضات مردمی این کشور همراه شد و شب گذشته، شمار زیادی از فعالان و شهروندان مغربی در مقابل پارلمان این کشور، به این سفر کوخاوی اعتراض کردند.

به نوشته روسیا الیوم ، فعالان و شخصیت های مدنی و حقوق بشری و شهروندان مغربی، دوشنبه شب در میدان مقابل پارلمان کشورشان در رباط تجمع کردند تا به سفر کوخاوی به پایتخت مغرب اعتراض کنند.

بر اساس این گزارش، حاضران در این تجمع اعتراضی با سر دادن شعار، سفر عالی ترین مقام نظامی تل آویو به رباط را محکوم کردند و ورود وی به مغرب را  جنایتی جدید در مسیرعادی سازی، علیه مردم مغرب و فلسطین و امت اسلام دانستند.

کوخاوی، شب گذشته در چارچوب یک سفر رسمی وارد مغرب شد و این نخستین سفر عالی ترین مقام نظامی تل آویو به این کشور محسوب می شود.

وی قرار است، امروز (سه شنبه، 19 ژوییه)، با عبداللطیف لودیی وزیر دفاع مغرب، بلخیر الفاروق  بازرس کل نیروهای سلطنتی و دیگر مقامات امنیتی این کشور دیدار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مغربی ها به سفر عالی ترین مقام نظامی تل آویو به رباط

اعتراض مغربی ها به سفر عالی ترین مقام نظامی تل آویو به رباط