مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-19پزشكي

بهره مندی10 هزار گردشگر خارجی از خدمات درمانی در سه ماهه نخست سال


مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: 10 هزار گردشگر سلامت در سه ماهه نخست امسال از خدمات درمانی و پزشکی شهر مشهد بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، داوود خوش شکن بیان کرد: بیشترین گردشگران سلامت از کشورهای عراق و افغانستان و سپس کشورهای عمان، پاکستان و ترکیه با تعداد کمتری بودند.

وی ادامه داد: بیشترین خدمات درمانی ارائه شده به گردشگران سلامت طی این مدت خدمات عمل های زیبایی ، درمان بیماری های قلب و عروق، بیماری های چشم و بیماری های زنان و ناباروری و ارتوپدی بوده است.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری ها در ایران، غربالگری سلامت بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت و همچنین دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا برای تمامی مسافران خارجی و گردشگران سلامت از قبل انجام می شده و کماکان این روند ادامه دارد.

خوش شکن افزود: هم اکنون 35 شرکت گردشگری سلامت در مشهد فعال هستند که 21 شرکت از وزارت بهداشت و سایر شرکت ها از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجوز گرفته اند.

وی ادامه داد: در سال 1400 با توجه به وجود موج پنجم و ششم کرونا، با اعمال محدودیت های رفت و آمد و بسته شدن مرزها و پذیرش گردشگر با شرایط خاص، 32 هزار و 935 هزار گردشگر سلامت از خدمات درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی10 هزار گردشگر خارجی از خدمات درمانی در سه ماهه نخست سال

بهره مندی10 هزار گردشگر خارجی از خدمات درمانی در سه ماهه نخست سال