مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-19اجتماعي

دمای هوا در همدان به 40 درجه می رسد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اعلام وضعیت جوی پایدار استان، گفت: تابش مستقیم آفتاب موجب افزایش دمای روزانه بیشتر مناطق استان تا 40 درجه سانتیگراد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدحسن باقری شکیب روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در 24 ساعت آینده صاف و آفتابی، همراه با وزش ملایم باد پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: از 2 روز گذشته بیشینه دمای هوا در استان همدان بین یک تا 2 درجه سانتیگراد افزایش یافته است و در برخی از نقاط برای امروز و فردا به 40 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

باقری شکیب با بیان اینکه سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر امروز به صورت مقطعی و موقت افزایش می یابد تصریح کرد: دمای کمینه (شبانه) بیشتر نقاط استان نیز بین 2 تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: اسدآباد با 39 درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با 12درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در 24 ساعت گذشته بودند.

وی اظهار داشت: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب 15 و 37 درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در همدان به 40 درجه می رسد

دمای هوا در همدان به 40 درجه می رسد