مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-19اقتصادي

توقیف 3 فروند شناور حامل 137 میلیارد بار قاچاق در خلیج فارس


سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار کرد: مرزبانان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، طی روزهای گذشته موفق شدند حین کنترل شناورهای عبوری طی عملیات های جداگانه در اسکله های بندر گناوه، عامری و دلوار 3 فروند شناور تجاری حامل سوخت و کالای قاچاق مظنون شده و آن ها را متوقف کنند.

وی گفت: مأموران در بازرسی دقیق از شناوران توقیف شده، 4 دستگاه موتور شناورهای دریایی بزرگ با قدرت اسب بخار بالا به مارک های میتسوبیشی و یانمار، یک هزار و 940 عدد لوازم جانبی موبایل و 8 هزار لیتر سوخت به طور قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه با اشاره به دستگیری 5 متهم به اتهام حمل بار قاچاق، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از 137 میلیارد و 240 میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

شرفی خاطرنشان کرد: تلاش فرماندهی مرزبانی استان برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده ی شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 3 فروند شناور حامل 137 میلیارد بار قاچاق در خلیج فارس

توقیف 3 فروند شناور حامل 137 میلیارد بار قاچاق در خلیج فارس