مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 07:572022-07-19اجتماعي

پیشرفت 70 درصدی تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در بوشهر


معاون عمرانی استاندار بوشهر از پیشرفت 70 درصدی تقاطع شهید سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عملیات بتن ریزی دال عرشه مرکزی تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی شهر بوشهر با حضور استاندار و معاون عمرانی شهردار بوشهر برگزار شد.

محمدهادی رستمیان معاون عمرانی استاندار بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این عملیات در طول 104 متر و در مساحت 600 مترمکعب در دو مرحله انجام می شود که با توجه به گرمای بالا عملیات بتن ریزی در طول شب و در دمای هوای مناسب انجام خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر افزود: این کارگاه از نیمه دوم سال 1400 آغاز به فعالیت کرد چراکه به دلیل سرعت پایین پیمانکار قبل از تاریخ یاد شده پیمانکار جدید پروژه آغاز به کار کرده است؛ امید است با تداوم این روند پروژه براساس برنامه‎ زمان‎ بندی مناسب اعلام شده در آذرماه امسال به بهره ‎برداری برسد.

رستمیان تأکید کرد: عملیات تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر به عنوان دومین تقاطع غیرهمسطح شهر بوشهر نزدیک به 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: برای هفته دولت امسال با تلاش همکاران حوزه های فنی و اجرایی پروژه های خوبی برای افتتاح داریم که انتظار می رود مردم از ثمره ‎های آن بهره ‎مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در بوشهر

پیشرفت 70 درصدی تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در بوشهر