مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 06:372022-07-19بين الملل

مقام کاخ سفید ایران را به فشار بیشتر تهدید کرد


جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در حالیکه کشورش از توافق هسته ای خارج شده و ایران به رغم نقض عهد آمریکا، همچنان در این توافق حضور دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید دوشنبه به وقت محلی این مطلب را در گفتگو با شبکه سی بی اس نیوز آمریکا این مطلب را بیان کرد.

وی در خصوص سفر جو بایدن به منطقه غرب آسیا با تکرار ادعاها درباره برنامه هسته ای ایران مدعی شد که نقاط مشترک بسیاری میان واشنگتن و ریاض وجود دارد و عربستان نیز نمی خواهد شاهد یک ایران مجهز به سلاح هسته ای باشد.

کربی با بیان این ادعا که جو بایدن رییس جمهوری آمریکا معتقد به دیپلماسی و توافق مبتنی بر مذاکره برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است، مدعی شد: اکنون توافقی روی میز وجود دارد و این برعهده ایران است که این توافق را بپذیرد و در راستای چنین نتیجه ای حرکت کند.

وی ادعا کرد، اگر آنها (ایران) خواهان رفع تحریم ها هستند، توافقی وجود دارد و تنها کاری که باید بکنند این است که این توافق را اجرا کنند.

این مقام کاخ سفید تهدید کرد اگر ایران نپذیرد، با همکاری متحدان و شرکای منطقه ای و اروپایی فشارها بر ایران افزایش خواهد یافت و همزمان اطمینان خواهیم یافت که ظرفیت نظامی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام کاخ سفید ایران را به فشار بیشتر تهدید کرد

مقام کاخ سفید ایران را به فشار بیشتر تهدید کرد