مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 21:472022-07-18بين الملل

صدور بیانیه مشترک ایران، روسیه و ترکیه پس از نشست روند آستانه


رییسی، پوتین و اردوغان پس از نشست مشترک کشورهای ضامن روند آستانه در تهران بیانیه ای مشترک صادر می کنند - دستیار کاخ کرملین گفت: رییسی، پوتین و اردوغان پس از نشست مشترک کشورهای ضامن روند آستانه در تهران بیانیه ای مشترک صادر می کنند دستیار کاخ کرملین ابراز کرد که سیدابراهیم رییسی، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان پس از نشست مشترک کشورهای ضامن روند آستانه در تهران بیانیه ای مشترک صادر خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، یوری یوشاکوف، دستیار کاخ کرملین روز دوشنبه بیان کرد: ما امیدواریم که در نتیجه نشست روند آستانه در تهران بیانیه ای مشترک صادر کنیم.

پیش نویسی از این قطعنامه تهیه شده و عملا بر سر آن توافق صورت گرفته است که تصویب آن بلافاصله پس از نشست سه رییس جمهور انجام می شود.

وی افزود: روند آستانه کارآمدی اش را نشان داده و احتمالا تنها ابزار بین المللی است که می تواند تاثیر مثبت واقعی بر شرایط سوریه بگذارد.

این مقام ارشد روسیه اظهار کرد: تا به امروز، توافق توقف خصومت ها در بخش های زیادی از راضی سوریه اجرایی شده و اوضاع میدانی عموما پایدار است .

وی ادامه داد: به لطف تلاش ها و کارهای مشترک روسیه، ایران و ترکیه سطح خشونت کاهش یافته، هسته های اصلی داعش شکست خورده اند و توان بالقوه دیگر گروهک تروریستی و هم دستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیانیه مشترک ایران، روسیه و ترکیه پس از نشست روند آستانه

صدور بیانیه مشترک ایران، روسیه و ترکیه پس از نشست روند آستانه