مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 21:222022-07-18سياسي

آغاز نخستین جشنواره قرآنی حکیم الهی قمشه ای در شهرضا


نخستین جشنواره قرآنی با نام حکیم الهی قمشه ای در شهرضا افتتاح شد و بیش از هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کردند.

- سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره قرآنی حکیم الهی قمشه ای در شهرضا اظهار داشت: امروز تنها راه نجات عالم بشریت قرآن است، گرو های سلفی و تکفیری در سال های اخیر به نام دین دست به جنایات بسیاری زدند و اینجا قدر امامان همام(ع) در تفسیر قرآن مشخص می شود.

وی با اشاره به نقش مهم مفسران قرآنی در جامعه گفت: شهرستان شهرضا یکی از شهرستان های بزرگ و با فرهنگ غنی قرآن پژوهی است و حکیم الهی قمشه ای یکی از مفسران بزرگ قرآنی این شهر است که از محضر امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی بهره برده است.

جعفری با بیان اینکه برای حل مشکلات جامعه در حوزه های مختلف باید از قرآن پژوهی استفاده کرد، افزود: در شهرضا برای نخستین بار با همت گروه های مردمی این جشنواره قرآنی شکل گرفت، این طرح در قرارگاه فرهنگی شهرضا ارائه و مصوب شد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه هر کجا از ظرفیت های مردمی در حوزه های فرهنگی و عقیدتی استفاده کردیم سربلند بودیم، بیان کرد: اولین جشنواره قرآنی با نام حکیم الهی قمشه ای در شهرضا افتتاح شد و بیش از هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کردند که این موضوع نشان دهنده ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نخستین جشنواره قرآنی حکیم الهی قمشه ای در شهرضا

آغاز نخستین جشنواره قرآنی حکیم الهی قمشه ای در شهرضا