مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 20:322022-07-18اقتصادي

متنعم شدن 1.5 میلیون نفر از غذای متبرک در سراسر کشور هم زمان با روز عید غدیر


معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از اطعام یک میلیون و 500 هزار نفر از غذای متبرک به همت خیران و خادمیاران سراسر کشور هم زمان با روز عید غدیر خم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، جعفر رییسیان زاده معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی اظهار کرد: در روز عید سعید غدیر خم و باهدف اجرای طرح اطعام رضوی، سفره های علوی ، آستان قدس رضوی با مشارکت خیران و کانون های خدمت رضوی، یک میلیون و 500 هزار پرس غذای متبرک را در سراسر کشور طبخ و توزیع کرد.

وی گفت: آستان قدس رضوی از سال گذشته با محوریت بنیاد کرامت رضوی و کانون های خدمت سراسر کشور، طرح اطعام رضوی، سفره های علوی را اجرایی کرد تا هم زمان با روز عید سعید غدیر خم و به تبعیت از سنت حسنه اطعام، جمع کثیری از مردم کشور از غذای متبرک رضوی متنعم شوند.

  معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی بابیان اینکه در دومین سال متوالی، این طرح در روز عید غدیر اجرا و یک میلیون و 500 هزار پرس غذا در سراسر کشور طبخ و توزیع شد، بیان کرد: هم زمان با روز عید غدیر یک هزار و 100 رأس گوسفند و سایر ملزومات طبخ غذای عید، بین کانون های خدمت بنیاد کرامت رضوی در استان های مختلف کشور توزیع شد تا با مشارکت آستان قدس رضوی و خیران، بیش از یک میلیون و 500 هزار پرس غذا طبخ و توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متنعم شدن 1.5 میلیون نفر از غذای متبرک در سراسر کشور هم زمان با روز عید غدیر

متنعم شدن 1.5 میلیون نفر از غذای متبرک در سراسر کشور هم زمان با روز عید غدیر