مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 20:222022-07-18اجتماعي

معاون وزیر آموزش وپرورش: ارتقای کیفی آموزش عشایری دنبال می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین اردوی عشایر دانش آموزان دختر سراسر کشور که در مشهد مقدس  برگزار شد با اشاره به جایگاه و مقام زن از منظر قرآن و زندگی پیامبران اظطهار کرد: بهترین و ارزشمندترین پیام های قرآنی در قالب داستان های زیبا بیان شده و در کنار هر پیامبری که داستان زندگی آن ها بیان شده یک زن نیز در کنار او بوده است.

وی گفت: زنان بزرگی که در قرآن کریم به آن ها اشاره شده است مظهر وفاداری، پایداری، ایمان و توکل به خدا و باور و اعتماد بالا و خردورزی بوده اند و در دوران انقلاب اسلامی نیز مادران شهدا با گذشتن از فرزند یا فرزندان خود درراه انقلاب در مسیر زنان بزرگ تاریخ قدم گذاشته اند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) جایگاه محوری در اسلام داشتند و حضور مهم و تأثیرگذار حضرت زینب(س) در تاریخ عاشورا و فرهنگ امام حسین(ع) می بینیم و افتخار می کنیم که در مکتبی زندگی می کنیم که دارای بزرگ ترین ارزش ها است.

حکیم زاده خطاب به شرکت کنندگان در این اردو یادآور شد: به وجود یکایک شما دانش آموزان عشایر افتخار می کنیم و برایمان حضور دانش آموزان عشایر در کلاس درس از مدال های جهانی بسیار باارزش تر است و شما می توانید الگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر آموزش وپرورش: ارتقای کیفی آموزش عشایری دنبال می شود

معاون وزیر آموزش وپرورش: ارتقای کیفی آموزش عشایری دنبال می شود