مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 19:272022-07-18بين الملل

بیانیه شدیداللحن سید مقتدی صدر علیه نوری المالکی


رییس جریان صدر عراق در بیانیه ای به شدت به نوری المالکی حمله کرد و از او خواست که از سیاست کناره گیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق، امروز (دوشنبه) بیانیه شدیداللحنی علیه نوری المالکی نخست وزیر اسبق این کشور منتشر و او را به تحریک در راستای جنگ شیعی-شیعی متهم کرد.

ماجرا از این قرار است که انتشار یک فایل صوتی علیه سید مقتدی صدر در فضای مجازی که ادعا می شود صدای نوری المالکی است، همچنان فضای سیاسی عراق را متشنج تر از پیش کرده است.

فایل صوتی که بارها صحت آن از سوی دفتر نوری المالکی و شخص وی تکذیب شده، اما این مسأله نتوانسته خشم رهبر جریان صدر را فروبکاهد.

سید مقتدی صدر در بیانیه امروز خود با بیان اینکه نوری المالکی در فایل صوتی [ادعایی] او را تهدید به قتل و سرسپردگی به آمریکا و رژیم صهیونیستی متهم کرده، نوشت: کشتن من موجب شادی اسراییل و آمریکا و تروریست ها و فاسدین می شود.

او سپس از گروههای سیاسی هم پیمان با نوری المالکی و عشیره وی خواست تا به طور مشترک سخنانی که مالکی در فایل صوتی [ادعایی] گفته است را محکوم کنند.

در ادامه بیانیه صدر آمده است: اتهام المالکی به من تنها در مزدور اسراییلی بودن و قتل عراقی ها با وجودی که من از ریختن خون آنها از جمله المالکی جلوگیری کردم خلاصه نمی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شدیداللحن سید مقتدی صدر علیه نوری المالکی

بیانیه شدیداللحن سید مقتدی صدر علیه نوری المالکی