مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 18:122022-07-18اقتصادي

کاروان شادی عید غدیر در قرچک به حرکت در آمد


کاروان شادی با هدف ایجاد شادی و نشاط معنوی در بین جوانان و نوجوانان در روستاهای قرچک برگزار شد که در راستای همین برنامه، یکصد بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال در بین سادات کم برخوردار توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، به مناسبت عیدغدیر خم عید بزرگ مسلمانان، کاروان شادی و نشاط در روستاهای قرچک به حرکت در آمد.

مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم اظهار کرد: طرح کرامت و طرح شادی و نشاط در روستاهای قرچک در عید غدیر خم در راستای ترویج فرهنگ علوی و امامت و ولایت در بین مردم بخش مرکزی شهرستان قرچک به اجرا در آمد.

وی گفت: در طرح کاروان شادی و نشاط بسته های فرهنگی و بسته های پذیرایی توزیع شد که این طرح صبح امروز از روستای داوود آباد قرچک از کنار گلزار شهدای امام زاده عبدالله آغاز شده و پایان جشن طرح شادی و نشاط در روستای ولی آباد زادگاه سرلشکر شهید ستاری خواهد بود.

قیصر پناه افزود: این کاروان شادی با هدف ایجاد روحیه و شادی و نشاط معنوی، در بین کودکان، جوانان و نوجوانان روستاها با برگزاری مولودی خوانی، تتاترهای خیابانی و ایستگاههای صلواتی خواهد بود.

 بخشدار مرکزی بیان داشت: در انتهای مراسم در هر روستا به قید قرعه به کسانی که در این کاروان شرکت کردند جوایزی اهدا شد و همچنین در این مراسم در قالب طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان شادی عید غدیر در قرچک به حرکت در آمد

کاروان شادی عید غدیر در قرچک به حرکت در آمد