مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 16:522022-07-18سياسي

پارک 12 هزار متری غدیر در خیرآباد ورامین کلنگ زنی شد


همزمان با روز عید غدیر، آیین کلنگ زنی احداث پارک 12 هزار متری خیرآباد با نام غدیر با حضور مسؤولان ورامین در خیرآباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با عید غدیر خم، آیین کنگ زنی پارک بزرگ غدیر ظهر امروز با حضور حجت الاسلام طزری امام جمعه خیرآباد، حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت ورامین، درویشی فرماندار ورامین، مؤمنی شهردار ورامین و سایر مسؤولان، در انتهای خیابان بهرام مصیری خیرآباد ورامین برگزار و شهرداری متعهد شد در بازه زمانی 5 ماهه این پارک افتتاح شود.

حجت الاسلام طزری امام جمعه خیرآباد در این آیین ضمن تقدیر از عملکرد شورای شهر و شهرداری ورامین، اظهار کرد: امید است شهردار به قول افتتاح 5 ماهه پارک متعهد باشد.

وی افزود: با افتتاح پارک غدیر بخش جنوبی خیرآباد از فضای سبز شهری برخوردار خواهد شد و این مهم در آرامش روانی جامعه تاثیر خواهد داشت.

مجید درویشی فرماندار ورامین در ادامه مراسم گفت: بدنبال این هستیم که در سایه وحدت و همدلی بین همه مسؤولین خدمت صادقانه و بی منت برای مردم داشته باشیم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری پروژه های بسیار خوبی در سطح شهرستان شروع شده، از جمله لکه گیری و آسفالت معابر که با محوریت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرستان در حال اجرا است و شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک 12 هزار متری غدیر در خیرآباد ورامین کلنگ زنی شد

پارک 12 هزار متری غدیر در خیرآباد ورامین کلنگ زنی شد