مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-18سياسي

جریان غدیر با ظهور حضرت ولی عصر(عج) کامل می شود


خداوند وعده داده که نور جریان غدیر که نور ولایت است با ظهور آخرین وصی به اتمام و اکمال خود می رسد و جریان غدیر که تحقق دین کامل است و همه انبیا مقدمه آن را فراهم کرده اند با ظهور امام زمان (ارواحنا فداه) محقق می شود.

- حجت الاسلام مجتبی حسین میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: شرح واقعه غدیر به خاطر اهمیت و گستردگی آن کار ساده ای نیست اما طبق دستور نبی مکرم اسلام(ص) که فرمودند حاضرین به غایبین و پدران به فرزندان پیام غدیر را برسانند وظیفه داریم مبلغ غدیر باشیم.

کارشناس مرکز مشاوره حوزه علمیه قم با اشاره به روز حجه البلاغ خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) از جانب خداوند مامور شدند تا حقیقت مهمی که ولایت امیرالمومنین(ع) بود را تبلیغ کنند و همه انسان ها نیز به تبع مکلف هستند گوشه ای از این حقیقت را تبلیغ کنند که این تبلیغ نه به نفع غدیر بلکه برای این است که خود ما در معرض نور غدیر قرار بگیریم و از نور ولایت بهره مند شویم.

حسین میرزایی افزود: خداوند وعده داده که نور جریان غدیر که نور ولایت است با ظهور آخرین وصی به اتمام و اکمال خود می رسد و جریان غدیر که تحقق دین کامل است و همه انبیا مقدمه آن را فراهم کرده اند با ظهور امام زمان (ارواحنا فداه) محقق می شود، دینی که بر محور توحید نازل شده و تحقق توحید نیز به وسیله ولایت خداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان غدیر با ظهور حضرت ولی عصر(عج) کامل می شود

جریان غدیر با ظهور حضرت ولی عصر(عج) کامل می شود