مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 12:422022-07-18ورزشي

مهمانشهر رفسنجان به خارج از شهر منتقل می شود


با حمایت استاندار، فرماندار و همراهی مردم مهمانشهر رفسنجان پس از سال ها به بیرون از شهر منتقل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مجید کهنوجی در چهارمین مراسم جشن روی خوش آرامش در محل موزه ریاست جمهوری با تبریک عید سعید غدیرخم، اظهار کرد: ورود به مباحث فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی جزو رسالت های اجتماعی شهرداری محسوب می شود و باید بخشی از بودجه را در این حوزه ها هزینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شهرداری رفسنجان 65 درصد بودجه صرف مباحث عمرانی و 30 درصد صرف هزینه های جاری می شود، گفت: در بحث زیرساخت های ورزشی کمبودهایی داریم؛ لذا با احداث دهکده ورزشی 300 هکتاری بخش هایی را به هیأت شطرنج، پیست دوچرخه سواری و اسکیت، اتومبیلرانی و دوومیدانی اختصاص می دهیم.

شهردار رفسنجان در کنار هم قرار گرفتن پازل شرکت ملی صنایع مس، باشگاه مس رفسنجان و شهرداری رفسنجان در حوزه ورزشی را نویدبخش اتفاقات خوب در آینده دانست و بیان کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران و باشگاه صنعت مس رفسنجان در مباحث حرفه ای ورزش خدمت می کنند و شهرداری در بحث ورزش همگانی و استعدادیابی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده ها ورود کرده است.

 کهنوجی در ادامه از اختصاص زمینی در دهکده ورزشی برای توسعه ورزش بانوان خبر داد و عنوان کرد: برای توسعه ورزش بانوان مقرر شد شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانشهر رفسنجان به خارج از شهر منتقل می شود

مهمانشهر رفسنجان به خارج از شهر منتقل می شود