مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-18بين الملل

انتشار اظهاراتی از المالکی علیه مقتدی صدر


منابع فایل هایی منسوب به نخست وزیر پیشین عراق و رهبر ائتلاف دولت قانون منتشر کردند که در یکی از آن ها وی هشدار می دهد که مرحله آتی در عراق مرحله جنگ خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا از شبکه خبری الجزیره، نوری المالکی، نخست وزیر پیشین عراق و رییس ائتلاف دولت قانون در فایلی که علی فاضل، از اصحاب رسانه عراقی مقیم آمریکا آن را منتشر کرد، اظهار داشت: مرحله آتی در عراق مرحله جنگ خواهد بود و مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق خواهان جنگ و خونریزی است.

من به مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق گفتم که اعتمادی به ارتش و پلیس ندارم و هر کسی باید از خودش دفاع کند و من نیز از خودم دفاع خواهم کرد.

ما تانک ها، خودروهای زرهی و پهپادهایی در اختیار داریم.

اولین قبیله ای که برای این مسئله خود را آماده می کند قبیله بنی مالک (قبیله المالکی) است که در کنفرانس مطبوعاتی در بغداد اعلام خواهد کرد که در صورت هرگونه تعدی به نوری المالکی ما آماده مداخله خواهیم بود.

من از مردم می خواهم که آماده باشند.

این مسئله یک مسئله رسانه ای نیست؛ بلکه آمادگی با سلاح و تجهیزات است.

وی در این فایل گفت: عراق در آستانه جنگی بزرگ است که هیچ کسی از آن جان سالم به در نخواهد برد؛ مگر اینکه طرح مقتدی صدر و مسعود بارزانی، رییس حزب دموکرات کردستان و محمد الحلبوسی، رییس پارلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اظهاراتی از المالکی علیه مقتدی صدر

انتشار اظهاراتی از المالکی علیه مقتدی صدر