مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-18سياسي

نقش ثبت جهانی چای در شکوفایی اقتصاد گردشگری و کشاورزی گیلان+عکس و فیلم


نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه ثبت جهانی چای به نام شهرستان لاهیجان، در شکوفایی اقتصاد گردشگری و کشاورزی استان نقش موثری دارد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، اسدالله عباسی در آیین پلاک کوبی لاهیجان به عنوان پایتخت چای ایران در جمع اقشار مختلف مردم این شهرستان، با تبریک فرارسیدن عید ولایت اظهار کرد: تقارن عید سعید غدیر خم با این آیین که با استقبال مردم همراه است را به فال نیک می گیریم و قطعا این تقارن برکات فراوانی برای توسعه گیلان خواهد داشت.

  وی با برشمردن مزیت های فراوان گیلان در حوزه های مختلف گردشگری و کشاورزی گفت: هم اکنون بیش از 300 هزار خانوار گیلانی در تولید محصولات متنوع کشاورزی نظیر برنج، چای، زیتون، بادام، فندق، ابریشم و گل گاوزبان مشغول به فعالیت هستند که حائز اهمیت است.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان در حوزه اقتصاد گردشگری و اقتصاد کشاورزی محور فعالیت های توسعه ای کشور محسوب می شود، افزود: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، تقویت و حمایت از مزیت های کشاورزی و گردشگری گیلان با جدیت دنبال می شود.

عباسی با اشاره به گسترش تولید محصول چای در شهرستان های مختلف گیلان بیان کرد: ثبت جهانی چای به نام لاهیجان پایتخت چای کشور که تولیداین طلای سبز از این شهر در گیلان آغاز شده، موجبات تحول و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ثبت جهانی چای در شکوفایی اقتصاد گردشگری و کشاورزی گیلان+عکس و فیلم

نقش ثبت جهانی چای در شکوفایی اقتصاد گردشگری و کشاورزی گیلان+عکس و فیلم