مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 09:472022-07-18اقتصادي

40 میلیارد ریال برای تجهیز چاه های آب شیروان هزینه شد


40 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در سه ماهه نخست سالجاری برای تجهیز و راه اندازی چاه های آب شرب این شهرستان هزینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز شهرام رمضانی، مدیر امور آب و فاضلاب شیروان در گفت وگو با رسانه ها، اظهارکرد: 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در سه ماهه نخست سالجاری برای تجهیز و راه اندازی چاه های آب شرب این شهرستان هزینه شد.

وی با اشاره به اقدامات لازم برای مقابله با بحران کم آبی شیروان گفت: آب سد بارزو از 10 تیرماه به مدت 15 روز برای تامین آب کشاورزی این شهرستان رها شد که این سد 180 لیتر بر ثانیه آب را تحویل کشاورزان می دهد.

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان افزود: در گذشته دبی آب این شهرستان به دلیل مشکلات لوله و پمپ چاه های آب شرب پایین بود و با این اعتبار، 5 حلقه چاه تجهیز و وارد مدار شد که این مقدار آب توان تولید 70 لیتر بر ثانیه را دارد.

وی ادامه داد: 2 حلقه چاه در شیرکوه نیز که نیاز به خط انتقال و برق رسانی دارد، در حال تجهیز و راه اندازی است و در این صورت 70 لیتر بر ثانیه آب شرب این چاه ها وارد مدار می شود.

رمضانی گفت: مردم این شهرستان در صورت قطعی آب سد بارزو با کمبود توان تولید آب مواجه می شوند، که حفر و تجهیز 3 حلقه چاه آب آهکی در منطقه پیرشهید برای رفع این مشکل در دست اجرا است که تاکنون حدود 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 میلیارد ریال برای تجهیز چاه های آب شیروان هزینه شد

40 میلیارد ریال برای تجهیز چاه های آب شیروان هزینه شد