مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 22:572022-07-17سياسي

عاشقانی که با ذکر یاعلی(ع) به خانه بخت می روند


چه خوش که آغاز روزهای جدید زندگی ات را هم زمان با عید غدیر و با ذکر یاعلی(ع) آغاز کنی و چه خوش تر که عشق تو را پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع) وساطت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، شاید عشق تلفیق یک اثر خارق العاده از جنس نور باشد با قلب انسان هایی که با روی باز پذیرای آن هستند و شاید هم زنگ هشداری است برای عقلی که سرمست بر تمام سرزمین پهناور قلب می تازد.

  اصلا باید زندگی با عشق شروع شود.

عشقی عمیق که اسکلت وجودی خانه ات را با هوایی آفتابی بنا کند.

عشقی که ناملایمات روزگار ذره ای از ارزش و عمق آن نکاهد و چه عشقی بالاتر از اهل بیت(ع)؟ و چه سعادتی بالاتر از نگاه آنها بر زندگی عاشقانشان؟ حالا در شب عید غدیر خم زندگی مشترک 60 جوان با نام امیرالمؤمنین آغاز می شود و قلب های آکنده از مهر و محبتشان، به عشق حضرت علی(ع) به یکدیگر گره می خورد.

یک شب به یادماندنی که خاص ترین شب زندگی آنها خواهد شد و با دعای حضرت زهرا(س) خانه هایشان آذین بسته می شود و چقدر زیباست که زندگی ات را با نگاه خاص حضرت مادر(س) آغاز کنی.

اصلا چه خوب تر که در مراسم ازدواجت اهل بیت(ع) میهمانان ویژه ات باشند و خوشبختی ات را از نزدیک ببینند و برایت دعا کنند تا به برکت دعای خیر اهل بیت(ع) زندگی ات از همان اول تا به انتها ایمن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقانی که با ذکر یاعلی(ع) به خانه بخت می روند

عاشقانی که با ذکر یاعلی(ع) به خانه بخت می روند