مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 21:572022-07-17سياسي

پخت و توزیع 30 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در ایلام


مدیر کل کمیته امداد استان ایلام از پخت و توزیع غذای گرم به مناسبت عید غدیر خبر داد و گفت: به همین مناسبت 30 هزار پرس غذای گرم در عید غدیر بین ایتام و نیازمندان در ایلام توزیع می شود.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در مورد برنامه های کمیته امداد در روز عید غدیر گفت: به مناسبت عید غدیر با تاسی از ابوالایتام، حضرت علی(ع) سفره اطعام برای نیازمندان برپا خواهیم کرد و طی امروز و فردا در همه مراکز کمیته امداد استان طبخ و توزیع غذا گرم خواهیم داشت و پیش بینی می شود که نزدیک به 30 هزار پرس غذا در این مراکز توزیع شود.

وی در ادامه بیان داشت: این سی هزار غذا بین مددجویان و نیازمندان در سطح استان توزیع می شود و نکته قابل توجه این است که همه هزینه این مراسم از محل کمک های مردمی و نذورات خیرین تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه گفت: همشهری ایلامی میتوانند در این طرح عیدی برای نیازمندان از طریق شماره گیری کد دستوری # 084*8877* در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: در بحث تکریم سادات نیز در شهرستان های استان، از ساداتی که در بستر بیماری هستند سرکشی، تکریم و تفقد صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت و توزیع 30 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در ایلام

پخت و توزیع 30 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در ایلام