مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 21:472022-07-17سياسي

صدور حکم 12 سال و نیم حبس برای مدیران شرکت آذویکو


آنچه که بسیار حائز اهمیت و قابل توجه برای موکلین، شکات و مالباختگان است، محاسبه و میزان رد مال است که نقطه عطف و یکی از آرای متقن و طلایی در این زمینه محسوب می شود که می تواند راه گشای سایر پرونده های مشابه در این خصوص باشد.

- وکیل مدافع شکات و مالباختگان شرکت صنعت آذربایجان خودرو (آذویکو)، از صدور رای بدوی شعبه 15 دادگاه کیفری یک استان تهران در خصوص مدیران شرکت مذکور خبر داد.

رسول کوهپایه زاده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی آذربایجان خودرو و در ارتباط با رای بدوی پرونده که امروز به او ابلاغ شد، گفت: شعبه 15 دادگاه کیفری یک استان تهران، مدیران شرکت مذکور را به دلیل مشارکت در کلاهبرداری شبکه ای به 12 سال و شش ماه حبس و پرداخت جزای نقدی و پنج سال محرومیت از فعالیت در زمینه پیش فروش خودرو محکوم کرد.

وی افزود: آنچه که بسیار حائز اهمیت و قابل توجه برای موکلین، شکات و مالباختگان است، محاسبه و میزان رد مال است که نقطه عطف و یکی از آرای متقن و طلایی در این زمینه محسوب می شود که می تواند راه گشای سایر پرونده های مشابه در این خصوص باشد.

کوهپایه زاده تصریح کرد: دادگاه محترم با اخذ نظر کارشناسی، میزان رد مال را نه مبلغ پرداختی در چند سال گذشته بلکه قیمت واقعی معاملاتی روز خودروها محسوب و متهمان را به پرداخت این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم 12 سال و نیم حبس برای مدیران شرکت آذویکو

صدور حکم 12 سال و نیم حبس برای مدیران شرکت آذویکو