مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 19:322022-07-17سياسي

سند اعتلای بسیج با قدرت بیشتری دنبال می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به در پیش بودن عید سعید غدیر گفت: - سردار سلیمانی گفت: سردار معروفی فردی پر تلاش و آشنا به مسائل بسیج هستند و همواره در سنگر سپاه و بسیج مشغول به خدمت بوده اند و امیدواریم مسیری که سردار خراسانی و دیگر فرماندهان برای اعتلای بسیج طی کرده اند توسط ایشان با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به در پیش بودن عید سعید غدیر گفت: عید سعید غدیر خم که عید امامت و ولایت است را به همگان تبریک عرض می کنم.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی های سردار خراسانی گفت: سردار خراسانی مدیر شناخته شده ای در بسیج هستند و در مسئولیت های مختلفی را در بسیج عهده دار بودند و دوران مدیریت ایشان بسیار درخشان است.

ایشان از ابتدای پیوستنشان به سپاه و با تشکیل نیروی مقاومت بسیج در مسئولیت های مختلفی که برعهده داشتند خدمات ارزنده ای را ارائه دادند و صفحات کارنامه خدمت ایشان در بسیج و سپاه بسیار درخشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند اعتلای بسیج با قدرت بیشتری دنبال می شود

سند اعتلای بسیج با قدرت بیشتری دنبال می شود