مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 17:422022-07-17اقتصادي

تخصیص وام بلاعوض خرید مسکن به خانواده دارای دو معلول


مدیرکل بهزیستی گیلان از تخصیص وام بلاعوض 50 تا 150 میلیون تومانی خرید مسکن به خانواده های دو معلول به بالا خبر داد و گفت: در هفته بهزیستی امسال 73 مسکن مددجویی بهزیستی در گیلان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید مهدی خدمت بین دانا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان در سالن اجتماعات خزائلی با بیان اینکه سلامت روان و جسم یکی از پایه های اصلی جامعه سالم و پویا است، اظهار کرد: سازمان بهزیستی از سال 59 با هدف نگهداری از معلولان تأسیس شد، اما با توجه به مواجهه جامعه با آسیب های اجتماعی، هم حمایت از آسیب دیدگان و هم پیشگیری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از مراکز تحت مجموعه بهزیستی استان به بخش خصوصی و خیریه ها واگذارشده، افزود: این مجموعه ها در قالب مددکاران، روانشناسان و بهورزان در مراکز بهزیستی به جامعه هدف خدمت می کنند.

مدیرکل بهزیستی گیلان از تخصیص وام بلاعوض 50 تا 150 میلیون تومانی خرید مسکن به خانواده های دو معلول به بالا خبر داد و بیان کرد: در هفته بهزیستی امسال و به صورت هم زمان با کشور 73 مسکن مددجویی بهزیستی در گیلان افتتاح و به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص وام بلاعوض خرید مسکن به خانواده دارای دو معلول

تخصیص وام بلاعوض خرید مسکن به خانواده دارای دو معلول