مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 16:422022-07-17سياسي

آغاز فعالیت برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان و بانوان در اردبیل


مدیر کل بهزیستی استان اردبیل ازآغاز فعالیت برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) و مشارکت اجتماعی بانوان در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حامد رضایی عصر امروز در آیین بهره برداری از برنامه مشارکت اجتماعی که در مشگین شهر برگزار شد، اظهار کرد: در دومین روز از هفته بهزیستی فعالیت برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) و مشارکت اجتماعی بانوان در سطح استان اردبیل آغاز شد.

وی افزود: تعداد 146 گروه همزمان در استان اردبیل از امروز فعالیت خود را در زمینه مشارکت اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آغاز کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بر همکاری صمیمانه دستگاه های اجرایی استان در اجرای برنامه های مجموعه بهزیستی تاکید کرد و ادامه داد: امیدواریم  جامعه ما به دور از هرگونه آسیب های اجتماعی باشد و خانواده ها، فرزندانی سالم و موفق تربیت و تحویل جامعه دهند.

آشنایی ملموس نوجوانان با مشکلات خود، زمینه ساز بهبود شرایط اجتماعی رضایی در رابطه با برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان، با بیان این که آشنایی ملموس و عینی نوجوانان با مسائل و مشکلات فرا روی خود می تواند زمینه ساز بهبود شرایط اجتماعی باشد، گفت: یکی از بهترین روش های مقابله با آسیب های اجتماعی، پیشگیری از آسیب ها با مشارکت جمعی، فعالیت گروهی و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان و بانوان در اردبیل

آغاز فعالیت برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان و بانوان در اردبیل