مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 16:422022-07-17سياسي

تعامل شهرداری با «نهادهای انقلابی» گامی مؤثر در توسعه ی شهر است


همکاری و تعامل منسجم دستگاه ها و نهاد ها یکی از عوامل مهم در توسعه شهر است و امیدواریم با تعامل و هم افزایی شهرداری و سپاه بتوانیم گامی مؤثر در راستای پیش برد اهداف مدیریت شهری برداریم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی صباغی پیش از ظهر امروز در جلسه با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که با حضور معاونین شهردار و فرماندهان سپاه استان برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر خم، اظهار کرد: همکاری و تعامل منسجم دستگاه ها و نهاد های انقلابی یکی از عوامل مهم در توسعه شهر است و امیدواریم با تعامل و هم افزایی شهرداری و سپاه بتوانیم گامی مؤثر در راستای پیش برد اهداف مدیریت شهری برداریم .

  وی عنوان کرد: شهرداری قزوین ارگانی است که از خواسته و نظر مردم بر آمده و جز خدمت رسانی به مردم هدفی ندارد.

شهردار قزوین با بیان اینکه، برای توسعه بهتر شهر پذیرای راهکار و پیشنهاد از سایر سازمان ها از جمله سپاه صاحب الامر(عج) است، افزود: در مدیریت شهری اولین وظیفه ی شهرداری حفظ تعامل و هم افزایی با دستگاه های تأثیرگذار در شهر است.

شهردار قزوین گفت: سپاه پاسداران فضا و امکانات خوبی برای تعامل با شهرداری دارد و شهرداری قزوین نیز آمادگی لازم برای همکاری مشترک با سپاه پاسداران در مسیر خدمت به مردم در حوزه های عمرانی، فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل شهرداری با «نهادهای انقلابی» گامی مؤثر در توسعه ی شهر است

تعامل شهرداری با «نهادهای انقلابی» گامی مؤثر در توسعه ی شهر است