مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 16:172022-07-17سياسي

پزشکان نگاه کاسبی به طبابت نداشته باشند


رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه اخذ هزینه درمان باید بر اساس تعرفه تعیین شده باشد، گفت: نباید به کار پزشکی و عمل جراحی نگاه کاسبی و درآمدی داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با رییس سازمان نظام پزشکی کشور تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار کرد: دستگاه قضایی ماموریت مشترک زیادی با سازمان نظام پزشکی دارد، چرا که هر دو در سلامت جامعه نقش مهمی دارند و هر دو در ایجاد  امنیت و سلامت جامعه جایگاه رفیعی دارند.

رییس کل دادگستری استان زنجان بر تلاش برای صیانت و حفظ  جایگاه سلامت در جامعه تاکید کرد و افزود: کار پزشکی حرفه ای کاملا تخصصی است  چرا که این قشر زحمت کش  با سلامت جامعه  و نجات جان انسان ها سرو کار دارند و نظارت و کنترل بر جامعه پزشکی در دقت و  حسن انجام کار یک ضرورت است.

رییس شورای قضایی استان زنجان ادامه داد: یکی از اصالت های مهم جامعه پزشکی حفظ حقوق بیمار است، یعنی در انجام کار  پزشکی به حفظ سلامت و نجات جان بیمار توجه شود تا تخلفی از سوی جامعه پزشکان صورت نگیرد.

صادقی نیارکی گفت: دستگاه قضایی وظیفه صیانت و حفاظت از جامعه پزشکی را دارد و این صیانت نباید تلقی جانبداری از این جامعه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان نگاه کاسبی به طبابت نداشته باشند

پزشکان نگاه کاسبی به طبابت نداشته باشند