مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-17فرهنگي

کودکان فردا اسباب بازی های خود را به میدان ولیعصر بیاورند


در این پویش به دنبا آن هستیم که فرهنگ هدیه دادن بین همه مردم به خصوص کودکان، شکل گیرد و برای آن تا امروز شعر، ملودی، - نماهنگ رضا هلالی و محمدحسین پویانفر برای پویش هدیه اسباب بازی ارسال 8 هزار نقاشی در پویش عزیزم حسین توسلی در ادامه توضیح داد: ما در پویش های اخیر خود تصمیم گرفتیم در کنار تولیدات و پویش ها، یک کنشگری دینی یا اخلاقی را هم از بچه ها بخواهیم.

در پویش عزیزم حسین از بچه ها خواستیم نقاشی حرم بکشند که در نهایت حدود 8 هزار نقاشی برای ما ارسال شد.

اینبار برای پویش هدیه اسباب بازی قرار شد بچه ها از اسباب بازی و عروسکی که دوستش دارند برای هدیه به دوستان محروم شان، کنش ایثارگرانه را تمرین کنند.

دبیر پویش هدیه اسباب بازی در ادامه با بیان اینکه عید بزرگ غدیر بهترین فرصت است تا والدین به بچه های خود، فرهنگ هدیه دادن و بخشش را بیاموزند، اظهار داشت: این حرکت باید توسط رسانه ها پوشش داده شود، چرا که نقطه قوت این جریان های معنوی، تقویت روحیه هاست و رسانه ها باید کمک کنند تا چنین کارهایی دیده شود.

اسباب بازی با قیمت پایین در روز جشن به فروش می رسد وی در ادامه با بیان اینکه ما حتی با اسباب بازی سازان داخلی نیز مذاکره کرده ایم تا عروسک ها را با پایین ترین قیمت ممکن در خیابان های اطراف میدان ولیعصر (عج) برای فروش بگذارند ادامه داد: ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان فردا اسباب بازی های خود را به میدان ولیعصر بیاورند

کودکان فردا اسباب بازی های خود را به میدان ولیعصر بیاورند