مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 16:022022-07-17بين الملل

دادگاه سوئد چگونه به ادعاهای جنایتکاران استناد کرده است؟


دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان با اشاره به تحرکات خصمانه منافقین در جریان دادگاه حمید نوری گفت: دادگاه سوئد چگونه به ادعاهای جنایتکاران استناد کرده است؟ - محمدمهدی نوینی دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان درگفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی فارس با اشاره به محکومیت حمید نوری در دادگاهی در سوئد گفت: آنان که دم از انسانیت و حقوق بین بشر می زنند چطور می توانند فرد بی گناهی را برای مدت 30 ماه در زندان انفرادی و تحت شکنجه قرار دهند؟ نوینی افزود: اخباری که در این روزها به گوش می رسد این اندیشه را در افکار می پروراند که باز همان هایی که به هرطریقی به دنبال بد نام کردن جمهوری اسلامی هستند دست به کار شده اند.

  دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی عنوان کرد: انسانی که اندکی تامل کند خواهد فهمید که خیمه شب بازی که اخیر به راه افتاده و آقای حمید نوری را بر اساس اتهامات واهی برای مدت طولانی در زندان نگه داشته و به ناحق حکم حبس ابد را برای ایشان صادر کرده اند، جز برای بد نام کردن و چسباندن صفات رذیله خود به جمهوری اسلامی ایران نبوده است.

نوینی با اشاره به اینکه مردم هیچ وقت جنایت های منافقین را فراموش نخواهند کرد،گفت: ملت ایران هیچگاه قتل عام های مردم بیگناه توسط منافقین را از یاده نبرده و نخواهد برد و این امر را متذکر می شود که اگر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه سوئد چگونه به ادعاهای جنایتکاران استناد کرده است؟

دادگاه سوئد چگونه به ادعاهای جنایتکاران استناد کرده است؟