مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 15:322022-07-17اقتصادي

ساترا جان ! تمام پلتفرم های خانگی را هم تعطیل کنید کسی تلویزیون نمی بینه


صداوسیما و ساترا نهاد وابسته به آن، با بودجه بیش از 5 هزار میلیارد تومان بهتر است که به جای حذف رقبا به فکر ارتقا خود باشد.

- ساترا جان ! تمام پلتفرم های خانگی را هم تعطیل کنید کسی تلویزیون نمی بینه صداوسیما و ساترا نهاد وابسته به آن، با بودجه بیش از 5 هزار میلیارد تومان بهتر است که به جای حذف رقبا به فکر ارتقا خود باشد.

عصر ایران ؛ کاوه معین فر - در چند روز گذشته نامه ای از سعید مقیسه رییس ساترا صداوسیما به پیمان جبلی (رییس صداوسیما) منتشر شده که در بند هایی از آن با اشاره به مصوبه شورای فضای مجازی صدا و سیما، از عزم جدید ساترا برای برخورد و تعلیق پلتفرم های شبکه نمایش خانگی اشاره شده است.

درخواست از بیش از 20 نهاد برای انجام اقدامات بازدارنده پلتفرم ها شاید یکی از بی سابقه ترین نمونه از مصوبات منتشر شده برای خروج رقبای جدید از میدان رقابت با صداوسیما است.

نامه به گونه ای است که مسعود اطیابی کارگردان دینامیت و سریال شبکه نمایش خانگی جادوگر از حیرت می گوید: من به صحت این نامه شک دارم و بر این عقیده ام که این نامه باید خارج از کشور و برای ایجاد آشوب و نفاق و برای از هم پاشیدگی سیستم رسانه ای ما تدوین شده باشد.

! مازیار هاشمی تهیه کننده یاغی هم در یادداشتی نوشته است: بیش از ده هزار نفر از صنوف مختلف سینمایی به صورت مستقیم درگیر تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساترا جان ! تمام پلتفرم های خانگی را هم تعطیل کنید کسی تلویزیون نمی بینه

ساترا جان ! تمام پلتفرم های خانگی را هم تعطیل کنید کسی تلویزیون نمی بینه