مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-17سياسي

گفتگو با طراح پروژه «بهشت غدیر»/تبلیغ معارف ولایی با زبان هنر


ما نمونه های آثار «بهشت غدیر» را از دانشگاه تا مساجد روستاها در طرح تبلیغی به نمایش گذاشتیم و هر گروه مخاطب بهره خاص خود را از سفره هنری ولایت برداشت می کند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تجسمی: نمایشگاه آثار تجسمی در 12 پرده از روایت بهشت غدیر در  قالب هنر ایرانی مصادف با ایام دهه ولایت از روز پنج شنبه مورخ 23 تیرماه 1401 در محل گالری استاد خوش نژاد نگارخانه گنج پنهان درحال برگزاری است.

در این نمایشگاه آثاری از زهرا ایزدی پور، مریم گودرزی، محمد نکوییان، امیرمحمد سرمدی، محمدعلی نادری و بهنام شیرمحمدی به نمایش در خواهد آمد.

کلیه این آثار مبتنی بر یک فعالیت علمی با مدیریت حجت الاسلام مهدی معماریان خلق شده و مدیریت هنری آن بر عهده عادله سلیمی بوده است.

هر کدام از این پرده ها دارای پیوست های هنری و ادبی متفاوتی است و برای هر کدام از آنها توسط محمود حبیبی کسبی ابیات اختصاصی سروده شده و هر پرده توسط مرشد میرزاعلی روایت شده است.

در همین خصوص با حجت الاسلام سید محمدجواد جلالی مدیرعامل موسسه سرو امید و طراح  پروژه بهشت غدیر گفتگویی ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید: لطفا در مورد چگونگی شکل گیری این نمایشگاه توضیح بفرمایید و اینکه هدف و انگیزه شما از این ایده چه بود؟ دغدغه عمومی سازی مبانی نظری اندیشه امامت دیرزمانیست از اهداف موسسه فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگو با طراح پروژه «بهشت غدیر»/تبلیغ معارف ولایی با زبان هنر

گفتگو با طراح پروژه «بهشت غدیر»/تبلیغ معارف ولایی با زبان هنر