مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 13:572022-07-17ورزشي

وزیر ورزش: ورزش معلولان و جانبازان تنها جنبه قهرمانی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، در مراسم تجلیل از مدال آوران پارالمپیک که ظهر امروز در هتل همای مشهد برگزار شد، با اشاره به قهرمانان فقید ورزش ایران، اظهار کرد: ورزش جانبازان و معلولان از فلسفه وجودی و اهداف بسیار ارزشمندی برخوردار است و باید توجه داشت ورزش برای جانبازان و معلولان فقط جنبه قهرمانی ندارد.

 سیدجلال روغنی، یکی از جانبازان جنگ، که در جبهه ها علاوه بر نابینایی با مشکلات دیگری مواجه شد، یکی از الگوهای بزرگ برای ورزش و مدیریت است.

وی ورزش را یکی از بهترین عوامل شادابی جانبازان  و معلولان برشمرد و افزود: وقتی به هر دلیلی توانایی یا ظرفیتی را از دست می دهیم، با فقدان آن روبه رو می شویم اما ورزش ثابت کرده که در چنین شرایطی فرد می تواند به کمک فعالیت های ورزشی نه تنها توانمندی سابق خود را حفظ کند بلکه آن را به شکل مضاعفی گسترش دهد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بر ضرورت حضور جدی معلولان در جامعه تاکید کرد و گفت: افزایش روحیه اجتماعی با حضور این افراد در جامعه محقق می شود.

سجادی اظهار امیدواری کرد: فعالیت و خلاقیت پارالمپیکی ها و فدراسیون همیشه پررونق و پربار باشد و شاهد موفقیت های بیشتر آنها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش: ورزش معلولان و جانبازان تنها جنبه قهرمانی ندارد

وزیر ورزش: ورزش معلولان و جانبازان تنها جنبه قهرمانی ندارد