مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 13:122022-07-17اقتصادي

احداث درمانگاه 5 هزار متری در بیمارستان آتیه و غرضی


مدیردرمان تامین اجتماعی استان همدان از احداث 5 هزار متر درمانگاه برای بیمارستان آتیه همدان و غرضی ملایر خبر داد و گفت: به زودی درمانگاه بهار افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن عروتی موفق پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی بزرگترین خریدار خدمات درمانی و دومین تولیدکننده خدمات درمانی در استان است اظهار کرد: در حال حاضر با 944 مرکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد هستیم که ماهانه بیش از 37 میلیارد تومان به این مراکز نسبت به خرید خدمات پرداخت می شود.

 وی با اشاره به اینکه سال گذشته در سازمان تامین اجتماعی طرحی اجرا شد که بیمه شدگان بالای 65 سال با مراجعه به مراکز درمانی، تمام خدمات خود را رایگان دریافت کنند گفت: این مهم در راستای عدالت محوری و از آنجا که دسترسی همه بیمه شدگان به خدمات یکسان نبوده، اتفاق افتاده است.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در شهرهایی دارای مرکز ملکی این قانون تنها برای 65 سال به بالا است عنوان کرد: در تمام شهرستان ها اگر بیمه شدگان بالای 65 سال به مراکز دولتی مراجعه کنند خدمات رایگان دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه تولید خدمات درمانی، درمان مستقیم و یا خدمات مراکز ملکی را دربرمی گیرد گفت: در حال حاضر دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث درمانگاه 5 هزار متری در بیمارستان آتیه و غرضی

احداث درمانگاه 5 هزار متری در بیمارستان آتیه و غرضی