مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 13:022022-07-17سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت فرهنگی در احداث پروژه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران در بررسی طرح اصلاحیه مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد و تسهیل جایگاه های کوچک سوخت رسانی در شهر تهران اظهار کرد: - نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران در بررسی طرح اصلاحیه مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد و تسهیل جایگاه های کوچک سوخت رسانی در شهر تهران اظهار کرد: جایگاه کوچک مقیاس سوخت در شهر در تعداد بالا تکثیر می شود و این موضوع از جمله کار های درستی است که مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا تعداد جایگاه های سوخت ما از زمان قبل از انقلاب نیز نسبت به جمعیت کمتر است.

وی افزود: در مرحله نخست که با 110 جایگاه این کار آغاز می شود تاکید دارم که پیوست فرهنگی این موضوع را ببینیم و از ظرفیت های داخل جایگاه های کوچک مقیاس جدا از موضوعات اقتصادی به موضوع فرهنگی نیز توجه شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقام معظم رهبری بار ها بر پیوست فرهنگی امور تاکید داشتند و می توان از این موضوع استفاده کرد تا در آغاز طرح جایگاه های کوچک مقیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت فرهنگی در احداث پروژه ها

لزوم استفاده از ظرفیت فرهنگی در احداث پروژه ها