مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 12:372022-07-17اقتصادي

حجم تجارت الکترونیک کشور در حال افزایش است/ رشد 70 درصدی صادرات مرسولات پستی


مدیر کل پست استان اصفهان با اشاره به رشد 70 درصدی صادرات مرسولات پستی گفت: هدف اول از ورود پست به رویداد تجارت الکترونیک فرهنگ سازی است چرا که حدود 250 هزار مرکز تجاری در استان داریم که تنها هزار و 123 مورد از این تعداد به تجارت الکترونیک ورود پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کاظم آیت للهی، رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: میزان تجارت الکترونیک رو به افزایش است اما سرانه الکترونیک استان اصفهان نسبت به داخل کشور کم تر است در حالی که شاهدیم در استان ظرفیت های فراوانی وجود دارد.

  وی با بیان اینکه به نظر می رسد در سطح استان نیاز به اقدامی منسجم برای رشد تجارت الکترونیک داریم، تأکید کرد: شرکت پست و فعالان صنف فناوری اطلاعات اصفهان فعالیت های خوبی داشته و دارند و در این راستا برای استفاده از فضای تجارت الکترونیک فرهنگ سازی لازم انجام شده، در نتیجه در اتاق فکر دیجیتال استان کمیسیونی برای تجارت الکترونیک شکل گرفت و رویدادی برای این امر محقق شد.

  رویداد هفته تجارت الکترونیک برگزار خواهد شد آیت اللهی با بیان اینکه از اول تا هشتم مرداد رویداد هفته تجارت الکترونیک برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در روز اول رویداد مهرگان را داریم، که در این رویداد تمام افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم تجارت الکترونیک کشور در حال افزایش است/ رشد 70 درصدی صادرات مرسولات پستی

حجم تجارت الکترونیک کشور در حال افزایش است/ رشد 70 درصدی صادرات مرسولات پستی