مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-17اقتصادي

پیشرفت 75 درصدی پروژه بهسازی محور قزلحصار


مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان البرز از پیشرفت 75 درصدی پروژه بهسازی محور قزلحصار خبر داد و گفت: در صورت تخصیص به موقع اعتبار و براساس برنامه ریزی های انجام شده این پروژه در اسرع وقت تکمیل می شود.

- علی زندی فر، مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: جاده قزلحصار یکی از محورهای پرترافیک استان البرز است که بنا به درخواست های مکرر مردمی و با تاکید و پیگیری مقامات محلی و استانی جهت افزایش ایمنی تردد و کاهش بار ترافیکی، عملیات بهسازی این محور از دی ماه سال گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طول این محور در لاین رفت و برگشت 12 کیلومتر است، گفت: این پروژه با مشارکت اداره کل راهداری البرز، شرکت توزیع برق و شهرداری های کرج، کمالشهر و چهارباغ در حال اجراست.

این مسئول بیان کرد: بهسازی این محور به طول 6 کیلومتر جزو تعهدات اداره کل راهداری البرز، ساماندهی رفوژ میانی و بهسازی 6 کیلومتر باقی مانده نیز برعهده شهرداری های مذکور و جابه جایی تیرهای برق هم توسط اداره برق استان انجام می شود.

زندی فر با اشاره به اینکه در حال حاضر بهسازی حدود سه کیلومتراز این محور انجام شده است، افزود: یک کیلومتر دیگر از این 6 کیلومتر درحال اجرای لایه اساس است که پس از پایان این مرحله روکش آسفالت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 75 درصدی پروژه بهسازی محور قزلحصار

پیشرفت 75 درصدی پروژه بهسازی محور قزلحصار