مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-17اقتصادي

هر متر مکعب آب چند؟


به نظر می رسد اسراف در مصرف آب امروز یکی از بزرگترین منکرات محسوب می شود و هر شهروند وظیفه دارد در صورت مشاهده این مسئله، موضوع را به فرد اسرافکار و یا متولیان گوشزد کند.

- آبی که مایه حیات است، این روزها به سختی تامین می شود، برداشت های بی رویه از منابع آب زیرزمینی، خشکسالی و کمبود بارش، منابع آبی را مورد تهدید جدی قرار داده و تنش آبی در تابستان نمود بیش تری پیدا می کند، حال برخی از افراد شلنگ بی خیالی را بر دست گرفته و این مایه حیات را حیف و میل می کنند و فکر نمی کنند که در گوشه گوشه این استان و کشور عده ای برای دسترسی به آب شرب چشم انتظار تانکرهای آبرسانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گرم شدن هوا و افزایش مصرف آب در بخش خانگی، کشاورزی و حتی صنعتی، تعداد شهرها و روستاهای دارای تنش آبی در حال افزایش است و مجددا برخی تانکرهای آبرسانی راهی شهرها و روستاهای متعدد در چهارمحال و بختیاری شده اند، مسئولان شرکت آب و فاضلاب به طور مستمر برای صرفه جویی در مصرف آب هشدار می دهند تا بتوانیم این تابستان گرم و خشک را با کمترین مشکل در قطعی آب پشت سر بگذاریم.

اما عده ای از شهروندان بر طبل بی خیالی می کوبند، بی مهابا آبی که برای مصرف شرب با هزینه های گزاف تهیه شده است را صرف آبیاری فضای سبز محیط پیرامون منزل، شستشوی حیات، خودرو، فرش و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر متر مکعب آب چند؟

هر متر مکعب آب چند؟