مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-17سياسي

هجمه دشمنان به شورای نگهبان به دلیل حراست از انقلاب است


یکی از مهمترین هجمه های سنگین دشمنان خارجی و داخلی بر علیه شورای نگهبان بوده و این دشمنی متوجه دقت شورای نگهبان بر نظارت قوانین و احکام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، تیمور سپهوند ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، بر ترویج فرهنگ امامت و ولایت تاکید و اظهار کرد: امروز سالروز تاسیس شورای نگهبان است، امام راحل پس از اینکه قانون اساسی در آذرماه سال 58 به تایید ملت رسید، شش فقیه شورای نگهبان را منصوب کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل مجلس شورای اسلامی، در 26 تیرماه 1359 و پس از رای اعتماد حقوق دانان، فعالیت رسمی شورای نگهبان آغاز شد.

رییس دفتر شورای نگهبان لرستان یکی از مهمترین نهادهای نظام اسلامی را این مجموعه دانست و افزود: اهمیت و جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی کاملا روشن است، به نحوی که مهمترین اصلی که در قانون اساسی به آن اشاره شده، اصل چهارم بوده که به صراحت عنوان شده تمامی قوانین اعم از ولایی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اجرایی، نظامی و سایر باید مطابق با شرع مقدس اسلام باشد و تشخیص این امر با فقهای شورای نگهبان است.

سپهوند بیان داشت: امروز 42 سال است که از تشکیل شورای نگهبان می گذرد و در طول این مدت فقهای شورای نگهبان با تمام وجودشان اجازه ندادند هیچ قانونی در شورای اسلامی مغایر با قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجمه دشمنان به شورای نگهبان به دلیل حراست از انقلاب است

هجمه دشمنان به شورای نگهبان به دلیل حراست از انقلاب است