مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 11:172022-07-17حوادث

ماموران پلیس قاتل زن باردار سیاه پوست در آمریکا تبرئه شدند


مادر باردار سیاه پوست در سال 2017 به دلیل ترس از حضور سارقین در خانه خود به پلیس پناه برد و با 911 تماس گرفت، ولی پس از حضور پلیس، ماموران با شلیک گلوله وی را به قتل می رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز پایش ستاد حقوق بشر، خانواده چارلینا لایلز بیش از 5 سال است که برای اجرای عدالت و محاکمه قاتلین می جنگند ولی در این ماه متوجه شدند که این پرونده بدون محاکمه قاتلین مختومه اعلام شده است.

بر اساس گزارش سایت thefreethoughtproject ، یک بازجویی دو هفته ای که در 21 ژوئن سال جاری آغاز شد، هفته گذشته در حالی به پایان رسید که پس از 5 سال هر دو افسری که لایلز را به ضرب گلوله به قتل رساندند، تبرئه شدند و بی گناه شناخته شدند.

چنانچه در این گزارش مشخص شد، هیئت منصفه بازپرس تشخیص دادند که افسران پلیس جیسون اندرسون و استیون مک نیو پس از تماس مقتول با 911 در منزل او چاره ای جز کشتن مقتول را نداشتند.

یک هفته قبل از قتل، لایلز 30 ساله به علت، تهدید ات پی درپی نامزد سابقش با پلیس تماس گرفت.

وی که گفته می شود از مشکلات سلامت روان رنج می برد، به اتهام مسلح کردن خود به یک قیچی بازداشت شد و به شرط معالجه مشکلات روانی آزاد شد.

چند روز بعد، در تماسی مشابه، پلیس وارد منزل او می شود و چون مقتول یک چاقوی جیبی کوچک در دست داشت، دو افسر پلیس تیراندازی کردند و او را ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموران پلیس قاتل زن باردار سیاه پوست در آمریکا تبرئه شدند

ماموران پلیس قاتل زن باردار سیاه پوست در آمریکا تبرئه شدند