مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-17سياسي

150 مستاجر ورامینی وام بلاعوض 20 میلیونی دریافت کردند


150 خانواده مستاجر تحت پوشش بهزیستی در ورامین وام بلاعوض 20 میلیون تومانی دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، احسان ثامنی راد رییس اداره بهزیستی ورامین صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تاسیس بهزیستی، اظهار کرد: فلسفه سازمان بهزیستی کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی و ارتقای سطح کیفی زندگی و همچنین توانمند سازی جامعه هدف است و تلاش داریم این مهم را عملیاتی و بتوانیم خدمات خوبی را به جامعه هدف مان ارائه دهیم.

وی گفت: یکی از اقدامات خوبی که برای اولین بار در سطح شهرستان اجرا شد طرح میزخدمت در مساجد و محله ها بود که به طور نمادین این طرح در هفته مبارزه با موادمخدر انجام شد که بازخورد خوبی داشت و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

رییس اداره بهزیستی ورامین افزود: وظیفه ذاتی بهزیستی آموزش، درمان و نگهداری است و نگهداری از معلولین زنان و دختران کار سختی است، اگر توانمندی ها افزایش یابد به تبع دغدغه خانوادها کاهش می یابد.

ثامنی راد بیان کرد: اداره بهزیستی روزانه نزدیک به 150 نوع خدمات به جامعه هدف خود ارائه می دهد، یکی از این خدمات بحث اشتغال آنان و بیمه است که به مدت 5 سال بیمه آنان را پرداخت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 مستاجر ورامینی وام بلاعوض 20 میلیونی دریافت کردند

150 مستاجر ورامینی وام بلاعوض 20 میلیونی دریافت کردند