مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 10:272022-07-17پزشكي

آژیر خطر کرونا در بوشهر/ بیماران کرونایی در بوشهر 2 برابر شد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش 2 برابری بستری بخش کرونایی مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: تعداد بستری های کرونایی از 30 بیمار در اول تیر اکنون به 59 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسن ملکی زاده پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایشی شدن مبتلایان به بیماری کرونا اظهار داشت: تنها راه مصون ماندن از ابتلا به کرونا تزریق واکسن به ویژه نوبت سوم و تکمیلی و رعایت شیوه نامه بهداشتی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به آغاز پیک هفتم و خیزش جدید ویروس کرونا تصریح کرد: با وارد شدن استان بوشهر در خیز جدید ویروس کرونا روند شاهد افزایش بیماران این ویروس هستیم.

وی از خارج شدن شهرستان های استان از وضعیت آبی کرونایی خبر داد و بیان کرد: با افزایش بیماران کرونایی اکنون 40 درصد شهرستان های استان وارد شرایط نارنجی و زرد شده است.

ملکی زاده با بیان اینکه تنگستان در شرایط نارنجی کرونایی قرار داد خاطر نشان کرد: با افزایشی شدن بیماران شهرستان های بوشهر، دشتستان و دشتی از آبی کم خطر کرونایی به زرد با خطر متوسط تغییر رنگ دادند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با بیان اینکه گناوه، دیلم، کنگان، دیر، جم و عسلویه در وضعیت آبی کم خطر کرونایی قرار دارند خاطر نشان کرد: اکنون 10 درصد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر خطر کرونا در بوشهر/ بیماران کرونایی در بوشهر 2 برابر شد

آژیر خطر کرونا در بوشهر/ بیماران کرونایی در بوشهر 2 برابر شد