مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-17اقتصادي

جریمه 5 میلیارد ریالی واحدهای صنفی متخلف در سمنان


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان سمنان از جریمه پنج میلیارد ریالی واحدهای صنفی متخلف در جریان گشت مشترک بازرسی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی یحیایی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از انجام 101 مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی این استان طی خردادماه سال جاری خبر داد.

وی گفت: این گشت های مشترک در راستای هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه های اجرایی استان و در قالب طرح های مختلف انجام گرفته است و هدف از برگزاری این گونه گشت ها پیشگیری بهنگام و برخورد با تخلفات احتمالی اقتصادی است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: این اداره کل حسب وظایف ذاتی خود با برقراری تعامل با سایر دستگاه ها و اتحادیه های صنفی ذی ربط اقدام به برگزاری گشت های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در استان کرده که این گشت های مشترک با همکاری دستگاه های از جمله تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 5 میلیارد ریالی واحدهای صنفی متخلف در سمنان

جریمه 5 میلیارد ریالی واحدهای صنفی متخلف در سمنان