مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-17بين الملل

فؤاد ایزدی: بایدن در اغلب اهداف سفر منطقه ای خود شکست خورد


سفر بایدن در کل سفر خیلی موفقیت آمیزی نبود به غیر از همان مورد سرسپردگی به اسرییل که انجام شد مابقی اهدافی که خودشان مطرح کرده بودند غالباً به نتیجه نرسید.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، فواد ایزدی کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه یکی از دلایل سفر منطقه ای بایدن مسئله انتخابات کنگره بود، اظهار داشت: وضعیت دموکرات ها خوب نیست و اینها نیاز داشتند که کمک بیشتری از طرف لابی اسراییل برای انتخابات بگیرند و بایدن می خواست برای بار چندم سرسپردگی خود را به اسراییل اعلام کند که این حاصل شد و هر چیزی که رژیم صهیونیستی می خواست بایدن تایید کرد.

وی در ادامه افزود: در گذشته به صورت سنتی هر چند وقت یکبار دولت آمریکا علیه شهرک سازی بیانیه می داد اما کلا این موضوع فراموش شده و موضوع دو دولت در فلسطین را که بایدن خودش مطرح کرده بود هم گفت که خیلی امکان اجرایی شدن ندارد.

در این سفر بایدن کاملا با اسراییل هماهنگ بود و دستاورد این سفر بیشتر برای اسراییلی ها بود.

کارشناس مسائل بین المللی با بیان اینکه افزایش تولید نفت عربستان و کشورهای منطقه دلیل دیگر این سفر بود، گفت: قیمت بنزین در آمریکا افزایش یافته و بایدن در این سفر به دنبال افزایش تولید نفت کشورهای منطقه بود که در این مورد شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فؤاد ایزدی: بایدن در اغلب اهداف سفر منطقه ای خود شکست خورد

فؤاد ایزدی: بایدن در اغلب اهداف سفر منطقه ای خود شکست خورد